Generelle oplysninger
GoMonkey ApS
Staslundevej 37
Udby
4300 Holbæk
Telefon +45 59 44 06 10
[email protected]
CVR 31775302
Betaling
Betaling sker via Bambora Online ePay på en sikker forbindelse.
Du kan benytte følgende betalingsmuligheder på vores hjemmeside:
Dankort – Visa/Dankort – Visa – MasterCard
Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand.
Som registreret hos Gomonkey ApS, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: [email protected].
Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os på [email protected]. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
Alle beløb er inkl. 25% moms
***
Booking – refundering
Som udgangspunkt refunderes betalte bookinger kun ved aflysning af pågældende dage, hvis vejret gør klatring usikkert for kunden. Ved disse dage gives der fuld kompensation i form af gavekort eller mulighed for at rykke booking til en anden dag.
Såfremt bookingnummeret bortkommer, kan ny rekvireres ved henvendelse hos sælger via mail. Varen udleveres kun mod forevisning af gyldig billedlegitimation samt oplysninger om hvilket telefonnummer og e-mail adresse, der er opgivet ved købet.
Ved minimum 14 dage før startdatoen af aktiviteten, kan det fulde beløb refunderes, fra 13 dage til 8 inden startdatoen af aktiviteten, kan 50 % refunderes, 7 dage før startdatoen af aktiviteten refunderes der ikke penge.
Eventuelle gebyrer refunderes ikke ved eventuel refundering af varen.
Varen kan ikke ombyttes til kontanter.
Varen kan ikke ændres, justeres eller byttes efter købets gennemførsel, i yderste tilfælde og ved gebyr på 25,- kan dato og tidspunkt for gennemførelse ændres.
***
Abonnementsbetingelser
Årskortet gælder 1 år (365 dage) fra købsdatoen til alle GoMonkey klatreparker og kan bruges lige så mange gange du har lyst i gyldighedsperioden.
Årskortet er personligt og der skal vises legitimation ved ankomst.
Købes årskortet til en anden person, så brug personens navn, når du udfylder fakturaoplysningerne.
Misbruges årskortet – bliver årskortet inddraget og køberen får ikke godtgjort sin betaling.
Du skal booke online senest 48 timer før klatringen og du kan tage én ven med – som sparer op til 20% på klatring.
I din ordrebekræftelse finder du vejledning om hvordan du booker online med dit årskort.
Hvis du ikke er registreret som bruger på book.gomonkey.dk, skal du oprettes som bruger for at købe GoMonkeys årskort.
Du modtager en kvittering på mail, med oplysninger om, hvordan du får adgang til booking af klatring med årskortet.
Opsigelse af dit årskort
Dit årskort udløber automatisk efter 365 dage efter købsdatoen.
***
Salg af gavekort
Kontroller at gavekortet er på det beløb, som du har købt.
Gavekortet er gyldigt i 3 år fra købsdatoen.
Restværdien af gavekortet kan udbetales senest 1 år efter gavekortets udløb.
Der er 14 dage fortrydelsesret på gavekort.
Gavekortet kan indløses til kontanter i vores klatreparker mod betaling af et håndteringsgebyr på DKK 100,-. Gavekort med en saldo på mindre end DKK 100,- kan således ikke indløses til kontanter.
Et gavekort til GoMonkey er et ihændehaverbevis, og kan sidestilles med pengesedler og mønter. Dette betyder, at tabes det eller mister man det på anden måde, kan det ikke erstattes. Det er derfor altid den person, som er i besiddelse af gavekortet, der ligeledes vil kunne indløse det. Skulle der opstå problemer eller mister du dit gavekort, vil vi venligst bede dig kontakte os på nedenstående mail, og så vil vi selvfølgelig forsøge at hjælpe dig bedst muligt.
Kontakt: [email protected]
***
Reklamationsret
Vi bestræber os meget på at sikre, at alt fra GoMonkey er uden fejl og mangler. Men skulle vi alligevel have overset noget, har du naturligvis mulighed for at reklamere.
Du skal reklamere hurtigst muligt og inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen/manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for en uge efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Salgs- og handelsbetingelserne er opdateret juli 2020